Verfbranche

Structureer de administratiestroom met AgiliqPaintIT. Vanwege de strenge regelgeving rondom het vervoer van chemische stoffen moeten ondernemers in de verfbranche veel informatie en statistische gegevens bijhouden. Is het lastig om deze administratiestroom binnen het bedrijf te structureren? AgiliqPaintIT is speciaal voor bedrijven in de verfbranche ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics NAV.

Verfbranche

Bedrijfssoftware voor de verfbranche

AgiliqPaintIT is gebaseerd op de bedrijfssoftware van Micrsoft Dynamics NAV, waarin veel specifieke wensen en eisen van bedrijven in de verfbranche zijn verwerkt.

In combinatie met Microsoft Dynamics NAV helpt AgiliqPaintIT bij het optimaliseren en beheren van het bedrijfsproces.

Artikelimportfunctie

Een van de branche specifieke functionaliteiten is de artikelimportfunctie waarmee het vaak uitgebreide artikelbestand kan worden beheerd. Wanneer de leverancier een nieuwe catalogus uitgeeft, kan deze worden geïmporteerd in Microsoft Dynamics NAV. Hierbij worden bestaande artikelen inclusief inkoopprijzen bijgewerkt of nieuwe artikelen aangemaakt. Hieronder wordt opgesomd welke standaard- en branchespecifieke functionaliteiten onze software oplossing voor bedrijven in de verfbranche heeft.

Neem contact op

Standaard functionaliteiten

AgiliqPaintIT is speciaal voor bedrijven in de verfbranche ontwikkeld op basis van Microsoft Dynamics NAV. Deze oplossing kan helpen te voldoen aan de regelgeving, zonder dat dit extra moeite in de bedrijfsvoering kost. Dit maakt de voorraadbeheer inzichtelijk en daardoor is op elk moment in te zien welke voorraadaantallen op welke plek in het magazijn staan.

  • Debiteurenbeheer
  • CRM (contacten/interacties/taken/opportunities)
  • Verkoopbeheer (offertes, orders en raamcontacten)
  • Digitale verkoopfacturatie (PDF of XML-bestand)
  • Crediteurenbeheer
  • Inkoopbeheer (offertes, orders en raamcontracten)
  • Voorraadbeheer
  • Assemblage
  • Productieplanning
  • Magazijnbeheer
  • Artikeltracering (Serienummers en/of lotnummers)
  • vaste activa
  • cashflowprognose/beheer
  • projecten
  • uitgebreide financiële/verkoop/inkoop/voorraadanalysemogelijkheden
  • personeelsadministratie (incl. urenregistratie/verlofadministratie)
  • registratie van serviceartikel
  • serviceorderbeheer

Artikelimportmodule t.b.v. prijslijsten leverancier

Eventueel met
onderstaande opties

Geïntegreerd met Microsoft 365
Vanuit Outlook direct informatie over de klant of een order maken? Het kan.
Geïntegreerd met CRM
Uitgebreide verkooprapportages in CRM en orders ook direct zichtbaar in ERP.
Geïntegreerd met Sharepoint
Vanuit Sharepoint direct inzicht en kunnen schakelen tussen Microsoft 365 of Dynamics.
Cloud of on-premise
Liever werken vanaf een locatie of juist de flexibiliteit waarbij data overal toegankelijk is? Die keuze ligt bij u.