Verlichtingsbranche

AgiliqLightIT helpt bedrijfsprocessen versnellen. Als ondernemer in de verlichtingsbranche blijft het een uitdaging om een product met lage kosten en een hoge kwaliteit aan te bieden.

Verlichtingsbranche

Kortere time-to-market

Het is van essentieel belang dat het bedrijfsproces zo optimaal mogelijk is georganiseerd. Veel ondernemers erkennen dat zij nog inefficiënte werkzaamheden binnen het bedrijfsproces zien. Om de positie binnen de branche te behouden, is het zaak om deze inefficiënties te verbeteren. Goede software die ondersteuning biedt aan het primaire bedrijfsproces is daarbij een belangrijk onderdeel.

Bedrijfssoftware voor de verlichtingsbranche

In AgiliqLightIT zijn veel specifieke wensen en eisen van technische groothandels verwerkt. Deze branchespecifieke oplossing is gebaseerd op de bedrijfssoftware van Microsoft Dynamics NAV. AgiliqLightIT biedt samen met de basis van Microsoft Dynamics NAV uitgebreide functionaliteiten waarmee het bedrijfsproces kan worden beheerd en geoptimaliseerd. Bijvoorbeeld registratie van verwijderingsbijdrage en aangiftemogelijkheid. Of het genereren van stuklijsten assemblage voor armaturen. Onderstaand een overzicht van de standaard functionaliteiten van Microsoft Dynamics NAV en de branchespecifieke functionaliteiten van onze software oplossing.

Demo aanvragen

Standaard functionaliteiten

Ontwikkelingen in de markt zorgen ervoor dat de prijs-kwaliteitverhouding en een snelle levertijd cruciaal zijn. Klanten verwachten steeds scherpere prijzen en snelle levertijden, waardoor ondernemers continu op zoek zijn naar het versnellen van de bedrijfsprocessen.

  • Debiteurenbeheer
  • CRM (contacten/interacties/taken/opportunities)
  • Verkoopbeheer (offertes, orders en raamcontacten)
  • Digitale verkoopfacturatie (PDF of XML-bestand)
  • Crediteurenbeheer
  • Inkoopbeheer (offertes, orders en raamcontracten)
  • Voorraadbeheer
  • Assemblage
  • Productieplanning
  • Magazijnbeheer
  • Artikeltracering (Serienummers en/of lotnummers)
  • vaste activa
  • cashflowprognose/beheer
  • projecten
  • uitgebreide financiële/verkoop/inkoop/voorraadanalysemogelijkheden
  • personeelsadministratie (incl. urenregistratie/verlofadministratie)
  • registratie van serviceartikel
  • serviceorderbeheer
  • registratie van verwijderingsbijdrage en aangiftemogelijkheid
  • stuklijsten en assemblage armaturen

Eventueel met
onderstaande opties

Geïntegreerd met Microsoft 365
Vanuit Outlook direct informatie over de klant of een order maken? Het kan.
Geïntegreerd met CRM
Uitgebreide verkooprapportages in CRM en orders ook direct zichtbaar in ERP.
Geïntegreerd met Sharepoint
Vanuit Sharepoint direct inzicht en kunnen schakelen tussen Microsoft 365 of Dynamics.
Cloud of on-premise
Liever werken vanaf een locatie of juist de flexibiliteit waarbij data overal toegankelijk is? Die keuze ligt bij u.