Branchespecifieke functionaliteiten

AgiliqRental is ontwikkeld voor onder andere verhuurbedrijven van materieel, gereedschap en voertuigen. Dankzij de integratie met Dynamics 365 Business Central beheert u alles vanuit één omgeving: van administratie en planning tot transport en fleetmanagement.

  • Debiteurenbeheer
  • CRM (contacten/interacties/taken/opportunities)
  • Verkoopbeheer (offertes, orders en raamcontacten)
  • Digitale verkoopfacturatie (PDF of XML-bestand)
  • Crediteurenbeheer
  • Inkoopbeheer (offertes, orders en raamcontracten)
  • Voorraadbeheer
  • Assemblage
  • Productieplanning
  • Magazijnbeheer
  • Artikeltracering (Serienummers en/of lotnummers)
  • vaste activa
  • cashflowprognose/beheer
  • projecten
  • uitgebreide financiële/verkoop/inkoop/voorraadanalysemogelijkheden
  • personeelsadministratie (incl. urenregistratie/verlofadministratie)
  • registratie van serviceartikel
  • serviceorderbeheer
  • Uitgebreide mogelijkheid voor fleetmanagement (beheer verhuurobjecten)
  • Traceren van reserveringen op verhuuroffertes en orders inclusief verhuurplanning
  • Koppeling tussen verhuurobjecten en vaste activa (eenvoudige mogelijkheid financiële afschrijving)
  • Bijverkoop bij verhuurofferte/order (bijvoorbeeld brandstof of andere accessoires die niet worden verhuurd)
  • Klant(groep)specifieke (staffel)prijzen en kortingen

Automatisch, actueel en klantgericht

Met AgiliqRental hebben klanten via een online portaal direct inzicht in prijzen, beschikbaarheid en huurperioden. Ophalen, retourneren en reserveren? Het wordt direct verwerkt in uw systeem. Dat scheelt handmatig werk én voorkomt fouten. Zo verkort u de administratie en verhoogt u de klanttevredenheid.

ICT bedrijf Leeuwarden

Opties voor meer controle op uw branche

CRM-koppeling voor klantinzicht

SharePoint-integratie voor documentbeheer

Cloud of on-premise beschikbaar

Binnen 5 stappen de juiste oplossing

Contact met Eddie van Agiliq
Bij Agiliq op kantoor, uitleg van alle diensten en oplossingen.
De oplossing, niet op papier. Postnotes op de wand
Business Central overview
IT bedrijf Joure voor CAD integratie
1
Stap 1: Demo aanvragen

Alles begint met ontdekken wat er mogelijk is. Vraag een vrijblijvende demo aan. Zo krijgt u direct een beeld van de software en hoe dit uw processen kan versterken.

Output: een eerste kennismaking met de mogelijkheden.

2
Stap 2: Kennismaken

Daarna plannen we een persoonlijk gesprek. We zijn nieuwsgierig naar uw bedrijf, doelen en uitdagingen. Zo begrijpen we wat er nodig is om uw werk slimmer en eenvoudiger te maken.

3
Stap 3: Analyse & Planning

Samen brengen we de huidige en gewenste situatie in kaart. We leggen processen vast en vertalen dit naar een concreet projectplan. Daarin staat precies hoe de implementatie eruitziet en wat u kunt verwachten.

Output: een projectplan met planning, aanpak en doelen.

4
Stap 4: Livegang

Onze consultants richten de softwareomgeving in, ontwikkelen de benodigde onderdelen en testen alles grondig. Zodra alles klaar is, trainen we uw team zodat iedereen goed voorbereid aan de slag kan.

Output: een werkende oplossing en getrainde medewerkers.

5
Stap 5: Ondersteuning

Na de livegang blijven we bereikbaar. Heeft u vragen of loopt u ergens tegenaan? Onze consultants staan klaar om snel te helpen. Zo blijft uw organisatie altijd in beweging.

Contact met Agiliq

Vraag een demo aan

Wij geven vrijblijvende demonstraties op locatie, waarbij we laten zien wat de juiste oplossingen zijn.